- Tjugotredje April Tvåtusenfjorton.

Goooooodmorgon kära vänner!
Är på så otroligt bra humör idag, solen skiner och fåglarna kvittrar. Igår gjorde jag proteinbars och hallonbollar. Proteinbarsen blev bra men vill testa med torkade dadlar också, hihi. Hallonbollarna ska jag finslipa receptet på sen delar jag med mig av receptet. 
 
Imorse slog jag upp ögonen 4.45, pigg och glad, låg och vände och vred på mig då jag inte kunde somna om så drog på mig träningskläderna för en Pw som blev en springrunda på 7km pga. överskottsenergi, hihi.
Har nu duschat och fått i mig frukost som bestod utav kanelhavregrynsgröt toppat med apelsin (åh, så gott det var, det trodde jag verkligen inte) finn crisp med skinka och spenat + te. 
Nu ska jag ta på mig lite kläder, packa väskan och dra mig mot skolan för lite plugg. Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback