- Tjugonionde April Tvåtusenfjorton.

Godmorgon kära vänner!
Gårdstädningen igår var riktigt mysig, träffade även folk jag inte visste bodde i samma hus, så det var kul. 
Bestämde mig även att skjuta upp min vilodag (som brukar vara på tisdagar) till imorgon då det är valborg och jag har planerat att vara med vänner. Så denna morgon startade jag med en pw på 6km och havregrynsgröt blandat med banan, hallon och blåbär.
Nu ska jag strax mot skolan för att få massa plugg gjort och senare iväg till gymmet för ett pass för biceps+triceps. Mamma ville att vi skulle gå till en hälsobutik för att leta efter vitaminer till mig också. Men nu måste jag börja dra mig bort från datorn, ha en toppen dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback