- Ny dag nya tag.

Alltså igår hade jag en sååå dålig dag, var irriterad på nästan allt och alla under hela dagen. Tycker så synd om Ilze och Silvija.. Men jag bad om ursäkt och mot kvällen blev jag på bättre humör, åkte och handlade med mamma, påfyllning i förrådet är alltid bra.
Lite senare hörde Albin av sig och frågade om jag skulle med honom och Daniel och köra fotboll, vilket jag också gjorde. Efter lite fotboll, basket, gungande, prat och en relativlång nattpromenad kom jag hem och slocknade som en stock, haha.
 
Idag vaknade jag åter igen av att solen sken in genom parsienerna, men man ska ju inte klaga. Jag är iallafall utvilad och till skillnad från igår är mitt humör på topp. Nu ska jag testa ett nytt recept till frukost. Hare gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback