- Nu tar jag helg.

En snabb skoldag med silversmide och so. Humöret var inte på topp på förmiddagen men det blev bättre. Kom hem och åt lite snabbt, solen sken och det var så fint ute så klarade inte av att sitta inne, så tänkte dra ut på en liten kort pw. Vilket jag också gjorde, dock när jag gick där och täkte på allt och inget slutade med att jag gått 10km, men det var så skönt.
 
Duschade av mig lite snabbt för att sedan tillsammans med mamma och syskon gå och testa den nya Thai-resturangen som finns här i Nyköping. Så till middag för mig ikväll blev det wokad kycklingfile och grönsaker + cashewnötter. Riktigt gott, och vi hade det mysigt med mycket skratt och prat.
Nu tar jag helg och ska nog ta det lugnt resten utav kvällen, kanske spela något spel med mamma och syskon? vi får se.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback