- Nu kan det bara bli bättre.

Imorse vaknade jag tidigt, försökte somna om men det gick inte. Så jag gick upp och gjorde en riktigt god frukost och satte mig nere i soffan framför en serie jag börjat titta på "suits" väldigt bra kan jag lova er.
Har hunnit med ett mellanmål också och det blev bullar som jag bakade igår, jag är så stolt över mig själv pga. av det och varför, får ni veta i ett annat inlägg som kommer inom kort för det är så mycket att skriva om det, hehe.
 
Nu ska jag, pappa och lillebror strax äta lunch och sedan dra ut på en utflykt, vi har inte riktigt kommit fram till vart, men någonstans ska vi. Kolmården kanske? eller Göta kanal? vi får se helt enkelt. Vädret är förövrigt helt underbart vilket passar riktigt bra nu till lovet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback