- Neongul utrustning

Denna aktiva dag startade jag genom att trotsa regnet och dra på mig min neongula utrustning för en timmas pw/jogg som slutade på 8km. I början var det äckligt jobbigt och sa till mig själv "du kunde sovit längre" men kom senare på att jag kunde springa baklänges, på sidan osv. för att få de roligare och inte lika mycket motvind. 
 
Har nu duschat och dragit på mig lite kläder, packat väskan med träningskläder, två matlåder, mellanmål och skolsaker, städat lite på rummet och ska strax gå ned för att äta frukost.
I skolan väntas massor av noplugg pga. prov. Efter det ska jag köra igenom ett pass för ryggen, gå på ett 30minuters core-pass och avslutade dagen med bodybalance, äntligen säger jag bara.
 
Känner att det kommer bli en bra dag trots regnet hoppas att ni känner detsamma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback