- När man inte hinner

"När man inte hinner ställa sig i bryggan innan självutlösaren tar kort"
Sitter nu nyduschad och ska strax ta en promenad till ica i det fina vädret för att köpa ägg. För ca 1 timma sedan kom jag hem från ett riktigt bra benpass. Svettigt, roligt och utan press + att jag nästan var själv på gymmet. Så härligt!
Nu har jag tänkt att njuta av vädret och senare kanske baka något. Ikväll ska jag ta det lugnt antingen med pappa och syskon eller träffa någon kompis, vi får se!


» Linda

Hej!! Jag undrar ifall du åt precis lika mycket som du gör nu under din viktnedgång?
Tänkte du på vad du åt konstant, räknade du kalorier mm?
Jag har gått ner 5kg nu typ. Och då har jag sprungit ungefr 5km VARENDA dag. Väger 52kg men är 1.60. Jag vill gå ner det sista nu..jag var mullig men jag är inte det längre. Har du ett tips? Dem senaste dagarna har jag ätit dåligt och har sjukt mycket ångest över det:/ behöver tips och råd! Jag äter välsigt lite. Frukost, lunch, ett äpple till mellanmål och en liten middag. Riktigt regelbundet och lite. Jag vet inte om jag ska äta mer eller hur jag ska trna just nu... Skulle betyda sjukt mycket om du kunde svara! Du är en riktigt motivation. Keep it up! Kram/ Linda

2014-04-26 // 21:28:17
» Linda

Hej!! Jag undrar ifall du åt precis lika mycket som du gör nu under din viktnedgång?
Tänkte du på vad du åt konstant, räknade du kalorier mm?
Jag har gått ner 5kg nu typ. Och då har jag sprungit ungefr 5km VARENDA dag. Väger 52kg men är 1.60. Jag vill gå ner det sista nu..jag var mullig men jag är inte det längre. Har du ett tips? Dem senaste dagarna har jag ätit dåligt och har sjukt mycket ångest över det:/ behöver tips och råd! Jag äter välsigt lite. Frukost, lunch, ett äpple till mellanmål och en liten middag. Riktigt regelbundet och lite. Jag vet inte om jag ska äta mer eller hur jag ska trna just nu... Skulle betyda sjukt mycket om du kunde svara! Du är en riktigt motivation. Keep it up! Kram/ Linda

2014-04-26 // 21:28:18
» Linda

Sista frågan hehe. Har du alltid "nighsnacks"? Är rädd för att äta för mycket så därför jag undrar. Jag tänker typ konstans på vad jag äter och att ifall jag äter mindre kommer jag gå ner mer.. Behöver råd tips! Hur kunde en dag se ut för dig under din viktnedgång. Kan du ge ett exempel på hur och vad du tränade och hur många gånger och hur mycket du åt på en dag. Hade verkligen varit jätte snällt. Behöver en push nu efter de dagar som jag ätit dåligt hehe. Blir le gym imorgon och skulle jätte gärna vilja få läsa hur du lyckades och läsa lite om din resa. Mitt mål är att bli hälsosammare och bli lite "smalare" än vad jag redan är! Öka muskelmassan och minska fettmassan. Kram igen :)

2014-04-26 // 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback