- Krossa hjärnspökerna.

 - Kroatien, Maj förra året. -
Goooodmorgon folks!
Idag är jag så galet bra humör av flera anledningar b.la att det är fredag, jag ska träffa några kompisar senare idag och jag har krossat dagens hjärnspöken. Min dag i skolan idag kommer nog bestå utav silversmide och sveska, så det blir ganska lugnt. 
 
Ang. hjärnspöken jag har idag valt att skjuta upp mitt benpass till en annan dag. Varför? För att visa för mig själv att jag kan prioritera andra saker före gym, i detta fall mina vänner. Mår jag dåligt av det? nej. Det är faktiskt ett stort steg för mig, då jag är väldigt beslutsam av mig och har jag planerat något så måste jag göra det - jag lyssnar inte alltid på min kropp tyvärr, men nu ska det bli ändring på det!
 
Så denna dag kommer nog bli jättebra, hur ser det ut för er?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback