- Kickstart på veckan.

Kickstartade denna vecka med en pw, men kunde inte motstå att jogga lite också. Det blev en runda på 6,7km och efter det satt frukosten i magen riktigt bra!
Idag körde jag på kanel- och äggvitegröt, toppat med banan, kanel och en blandning av jordnötssmör och kvarg. Till det åt jag också finn crisp med kokt skinka och en halv grapefrukt. Sååååå galet gott, 
 
Jääääääääklar vilken träningsvärk jag har sen igår, aldrig haft sån grov träningsvärk i bröstet, haha, men det är härligt. Nu ska jag brosta tänderna och dra mig mot skolan för en dag full av so. Ha det bra!
 
Gröten:
1dl havregryn
2 tsk kanel
2dl vatten
1 nypa salt
1 äggvita
 
Hur gör du?
- Blanda havregryn, salt, kanel och vatten och gör i ordning som vanlig gröt. (micron 2 minuter på högsta effekt)
- Ta ut och rör ned äggvitan. Klart!
- Blanda 1 sked jordnötssmör och 1 sked kvarg i en liten enskild skål, toppa tillsammans med banan och kanel. 
Så enkelt men så gott och proteinrik!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback