- Kanske lite mycket.

Gissa vem som kommer att slocka direkt efter detta inlägg? Jo, jag.
En riktigt aktiv dag, kanske till och med lite för mycket. No-provet gick nog hyfsat bra iallafall.
 
Drog till gymmet körde mitt rygg-pass i en timma, åt min middag, kvargplättar, pratade med Ilze och sedan var det dags för core. Gillar fortfarande inte instruktören men gillar passet, så evisas med att gå endå. Efter det fortsatte jag med bodybalance i 60 minuter, som var bland det konstigaste, svåraste och tråkigaste jag gjort, detta med väldigt lågintensiv träning är inte riktigt min grej. Men alltid bra och kul att prova något nytt.
 
Har fått i mig ett kvällsmål och ska nu krypa ned under täcket och ladda upp inför en ny dag imorgon, innebandy på idrotten och sedan ben på gymmet, får se om Tilda är frisk eller om jag får köra själv. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback