- Första April Tvåtusenfjorton.

hmm.. är ni lättlurade? Jag vet faktiskt inte riktigt hur det är med mig, om jag är lättlurad. Får helt enkelt vänta och se om jag blir lurad idag, haha. Dock tror jag att klimatet drog ett litet skämt med oss, då det var frost ute när jag vaknade, vill ha sol och värme ju..
 
Har sovit så otroligt bra idag så är utvilad inför en dag i skolan med no, matte och på eftermiddagen ett no-prov, som jag kan de mesta till. 
Till frukost mixade jag varma hallon med kvarg och kanel, toppade med frysta hallon och kokosflingor. Till det åt jag också en halv grapefrukt, två knäckebröd med skinka och två koppar te. Alltid kul med lite variation eftersom att jag oftast äter havregrynsgröt på vardagarna. 
Nu ska jag borsta igenom mitt hår och dra mig mot skolan. Se till att göra denna dag superbra, även fast ni kanske blir lurade.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback