- Emilija testar nytt te igen.

"Heta choklad drömmar" får: ♥♥ av fem möjliga.
Jag tyckte inte om detta te så jättemycket, det var ganska starkt och tyckte inte att det smakade choklad. Kombinationen som var i te:t föll mig helt enkelt inte i smaken. Men skulle ni vilja testa så är det från "Tehuset Java".
 
"Livslust" får: ♥♥♥♥ av fem möjliga.
Detta te:t är också från "Tehuset Java", detta tyckte jag dock om mycket mer. Stämmer verkligen in på sitt namn, den ger mig livslust, haha. Det är ett grönt te med smak av mango  och bergamott, bland te-bladen finns det också dekorerat med rosor, blåkling och solrosor. Jag gillar mango så detta passar perfekt för mig, det doftar så otroligt gott också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback