- 24/seven

Oj, klockan är nästan 21.00, vart har tiden tagit vägen? Dagen har gått så galet fort, med engelska nationella, som kändes riktigt bra, och silversmide. Dock har mina måltider denna dag varit helt weard, haha, men men, eat to grow uknow!
 
Tilda följde med mig hem efter skolan vi fixade en tonfisksallad med fullkornspasta som uppladdning inför gymmet. Var kvar här i någon halvtimma innan vi cyklade till gymmet där jag körde igenom ett pass för biceps, triceps och rygg, det gick så otroligt bra och jag är så glad över att min motivation är tillbaka.
Eftersom att bodybalanc:en var inställd bestämde vi oss för att köra core istället, det var också riktigt roligt och svettigt, men tyckte inte riktigt om instruktören tyvärr. 
 
Nu ska jag kila iväg till affären för att köpa mer bananer då Jacob precis åt upp den sista, sen ska jag sova. Godnatt och sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback