- Jag har tänkt.

I snart tre veckor har jag nu tänkt, tänkt massor. Efter ett läkarbesök som jag var på, där vi diskuterade varför min kropp mådde dåligt, vad jag/vi ska göra. Jag fick ta blodprov som vi borde fått svar om men inte fått så ska ringa upp de på tisdag, vi kom också fram till att jag behöver gå upp några kg. Så jag har tänkt, att göra det genom att vara hälsosam för jag tänker inte ens tanken på att bara sitta och trycka i mig snabbmat eller bakelser, jag ska också nu tänka ut ett lagom träningsschema samt sätta upp rimliga mål, som ni inom snar framtid kommer att få ta del av. Är ni med, följer ni mig? 
 


Kommer vara med dig vart du än är och vad du än gör <3

Svar: <3
Emilija Romaite

2013-09-07 // 20:19:49
» Liisa

Absolut kommer jag följa din resa! Jag älskar din blogg och du är SUPERFIN!

Svar: <3
Emilija Romaite

2013-09-08 // 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback