- Jag är bra.


Godmorgon allesammans! Igår körde jag ett träningspass: squats, armhävningar, situps, plankan och sedan en runda på 5 km, på det klippte jag gräsmattan i sommarstugan också, alltså det var så sjukt jobbigt då tomten är väldigt stor. Innan vi drog till stugan var solen framme och det var jättevarmt på balkongen så jag passade på att sola lite. I alla fall, har ätit frukost nu och ska fixa till mig lite för att sedan dra mig mot skolan där jag ska försöka få någon svenska gjord!


SV: Tack! :)

2013-05-31 // 10:32:38
» Elin

sv: ja självklart! har redan börjat läsa den och den är superbra hitills :D

2013-05-31 // 11:13:49
» Fanny

Duktig du är! På min blogg har du nu chansen att få läsa om min perfekta fredag med bilder!

2013-05-31 // 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback