- Vioko

Igår fick vi en föreläsning av personerna som fått stependium till att åka på en resa till det landet dom har som andra språk, alltså de som läser spanska fick åka till spanien, eller det var fyra personer som fick. Sen så skriver jag en text om en resa jag gjort på spanska 20. Så jag började tänka på när jag och Mamma var i Barcelona, 2011 tror jag att det var, vi åt glass på ett ställe, det var så sjukt coolt dom hade choklad och massa glass, dock hittar jag inte våra bilder där ifrån men jag googlade och hittade dessa. Ni kan hitta deras hemsida HÄR!
 
Det var sjukt coolt och gott, så om jag någonsin besöker Barcelona igen ska jag helt klart stanna till här!


Gillar du justin bieber :D ?

2013-03-13 // 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback