- Självförtroende.

Satt somsagt och pysslade hela dagen, satt och klippte ut hjärtan ur papper av olika färger sedan skrev jag saker på varje som skulle kunna få mig må bättre eller tycka bättre om mig själv när jag är depp, det brukar fungera. Så nu hänger dessa hjärtan ovanför min kudde, jag läser det innan jag somnar och vaknar med ett toppen humör! 
Men har du tråkigt någon dag kan du ju också fixa en sån här grej, du kanske mår bättre då, om det nu fungerar som för mig.
Det ända du behöver är papper i olika färger, självklar kan du använda dig utav vitt, men den blir ju roligare med färger. En eller flera pennor och en fisklina eller ett annat snöre, ta det du har hemma!


Fint! Jättebra idé :)))

2013-06-04 // 20:22:25

Sv: Jo det hoppas jag med :) Det är ganska bra, hur är det själv? :)

2013-06-04 // 20:47:30

Kanon idé ju! Det är viktigt att älska & tro på sig själv, man kommer så långt då! Kram!!

2013-06-04 // 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback