- Mirum galleria

Hela dagen har spenderatas i Norrköping, Mirum galleria, tillsammans med mamma och syskonen. Fick med mig lite nödvändiga saker + en gullig tröja, allt kommer att komma upp, måste bra ta bild på det. Åt sedan en "egenblandad sallad" på ett cafe som innehöll gurka, tomat, sallad, räkor, kyckling och mosarella, jättegott. 
Direkt efter att vi kommit hem ifrån Norrköping packade vi våra saker och mamma skjusade oss till pappa. Jag blir så känslosam på söndagar, tycker att det är så jobbigt, hehe. Åkte direkt till mataffären med pappa och köpte med oss hem massa gott och nyttigt. Har varit lite slö och inte mått 100 denna vecka, men nu ska jag fixa och trixa lite, så att allt blir bra, har massa roligt till bloggen också.


Haha...jag bor bara ett par hundra meter från Mirum. :)

2013-08-16 // 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback