- Två dagars läger.

Vet inte om jag har sagt det men det är ett två dagars läger inom basket här i Nyköping med blandade åldrar, tjejer och killar. Jag har alltså fått med mig min bror idag, och imorgon drar jag med honom igen! Gud vad kul det var, ska verkligen börja träna basket igen, snackade med tränaren och hon sa att det var ok. Nu har jag precis ätit lite och ska göra lite mag och rygg övningar, funderar på att göra ett inlägg med "hemma övningar" för folk som inte vill/kan gymma, skulle det bli bra tror ni? 


» Lotta

Sv: Jaha, gick det bra på matchen då?? :) och jag är just nu på tåget påväg hem från Linköping, har precis varit på en föreläsning men den var inte speciellt bra så jag gick efter halva :p

2013-02-18 // 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback