- Snälla, sluta snöa.

gullig mugg, yesbox!
Känner att det kan ta och sluta snöa nu, eller iallafall när jag är ute och går fram och tillbaka från träningar osv. Sitter iallafall nyduschad med en kopp te, standart, efter en riktigt bra träning, bästa på länge!
Imorgon har jag och Ilze tänkt att dra till Multihallen för att träna lite fys, samtidigt som p98 tränar då sprinbanan är ledig då, så det blir super! 


» Elin

Jag har lagt upp receptet på "energibollarna" nu haha

2013-02-12 // 21:15:40

Riktigt fin blogg! checka gärna min kram :)

http://chellys.blogg.se/

2013-02-12 // 22:17:46

Haha ja , man gör ju det, och det är så extra kul när man hittar bilder som passar in på en själv, Otroligt fin blogg btw :)

2013-02-12 // 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback