- Sås till torskryggfile

 
Idag stod jag för matlagningen, det blev torskryggfile med sås, kokta grönsaker och ris, dock skippade jag riset, men de andra åt det.
Verkligen jätteengel och god måltid, börja med att krydda den frysta fisken för att sedan ställa in den i mitten av ugnen på 200 grader. 
Grönaskerna gör du som du vill, jag köpte en färsk brokolli och kokade det tillsammans med skivade morötter, i slutet hälde jag ner frysta ärtor och blomkol, blev ett bra resultat!
 
Till såsen som detta inlägg handlar om:
Du behöver:
2 dl creme fraiche eller turkisk yoghurt
2 dl majonnäs
1/2 pressad citronsaft
dill (bestäm själv hur mycket, det är en smaksak)
salt 
svart peppar
 
Hur gör du?
Du blandar ihop alla ingredienser och sen är det klart!


» alma

sv: jag köpte den på Victorias Secret i Amsterdam :)

2013-02-28 // 22:59:12
» Pam^^

Svar:Tackar så mycket:D...kram!

2013-03-01 // 09:17:50

Ser jättegott ut! :)

2013-03-02 // 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback