- Mini-Jul med bestie.

Idag har jag hunnit med allt och inget, städat mitt rum och köket, åkte iväg till Malin lite snabbt bytte julklapp med henne och pratade lite. Runt 17.00-tiden började jag fixa och trixa lite inför en liten mini-julafton med min fina vän Ilze, vi hade det mysigt med lite prat och julklappsbyte. Fick ett doftljus som luktar rosor, luktar så otroligt gott, fick också en tavla(?) med en jättefin text som passar in precis på oss. Sedan fick jag också en stor version av "Have fun"-parfymen som jag anväde förut och massor utav bra hårsnoddar. Jätteglad och tacksam över allt!
Sitter nu i vardagsrummet med mamma och syskon, vi är allmänt osociala mot varandra men vi sitter iallafall i samma rum.


» ELIN

va mysigt, och härliga saker du fick!:)

2013-12-23 // 19:56:54

men gud, taaack!! <3 så himla glad jag blir!!

så mycket fint du fått :)

2013-12-24 // 08:21:07

Älskar h&m's parfym, har den själv. haha :)

2013-12-25 // 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback