- Home run.

 
Jag har väldigt svårt för att fastna för filmer, jag brukar starta dem men sedan sitter med telefonen eller gör något annat, istället för att titta på filmen. Men igår så hittade jag filmen "Home run" och jag rörde inte ens telefonen under hela filmen, jag fastnade helt enkelt för den.
 
Den handlar om Cory, som är en basebollstjärna, som har bakgrund där hans pappa också varit en väldigt bra basebollspelare, han var dock fast i ett alkohol och detta fick Cory och hans bror växa upp med. Cory känner mycket press och har också fastnat i ett missbruk, så när detta spårar så tvingar hans agent honom att försöka bli av med detta, då han blivit avstängt från laget. Han åker hem till sin hemstad, där mycket händer, han blir t.ex tvingad till att träna ett pojklag och träffar sin ungdomskärlek. 
 
Jag vet inte riktigt vad det var som fick mig att fastna, men filmer är väldigt bra gjord och man kommer snabbt in i handlingen.
Ni kan titta på filmen här nedanför ↓
 

Home Run (2013) - Home Run (2013)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback