- Vad jag fick, 15 år.

Fick denna otroligt stora och gulliga muggen utav min pappi, fick också presentkort på TeamSportia samt pengar. Är verkligen jätteglad och tacksam!
Utav min syster fick jag ett nagellack, glitter till naglarna och en otroligt söt ring, helt sjukt hur mycket jag redan älskar den. Av min bror fick jag en metalplånbok till bankkort, busskort osv. som jag önskat mig ett tag så det blev superbra!
Mamma kom med två presenter som innehöll en pulsklocka, en klocka som håller koll på hur eftektiv man är under träning, förbränning, tid, längd osv. kommer ett inlägg när jag testat den. Fick också en 30 minuters massage, Härligt, älskar båda presenterna och är riktigt tacksam!
 Och till sist av mina fina vänner fick jag en superduperfin necessär med både nödvändiga och bra saker, sedan lite saker som mest var på skoj, haha. Fick också ett par hörlurar utav Ilze, som fungerar jättebra, fick dock ingen bra bild på det. Åter igen är jag otroligt tacksam!
 
Den bästa presenten var att jag fick umgås med personerna som betyder mest för mig och får mig glad!


Fina saker!

Min blogg är i full gång med bra uppdatering och massa nya bilder! Kika gärna in. Kram
linneaflystam.blogg.se

2013-08-01 // 17:56:43

Fina saker!

Min blogg är i full gång med bra uppdatering och massa nya bilder! Kika gärna in. Kram
linneaflystam.blogg.se

2013-08-01 // 17:56:43

vill bara in och önska en fortsatt trevlig kväll ! :)

2013-08-01 // 19:25:15

Så fint allt :) när fyllde du?

SVAR:
Var super med grönan :)

2013-08-01 // 20:39:45

Vinnaren är utsedd, kika in och se om det blev du!! Har även startat en ny tävling, så anmäl dig om du vill vara med :D

2013-08-01 // 22:15:23

SVAR:
Okej :) grattis i efterskott då :D
ska du skaffa moppekort?

2013-08-01 // 22:23:45

och jag är glad att jag fick vara med på din dag, du äger <3

Svar: love u <3
Emilija Romaite

2013-08-01 // 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback