- Jag mår bra.

Till lunch åt jag lax(som jag tillagade i micron, så sjukt gott) med massor utav grönsaker och keso. Fixade tvätten och städade lite i köket, vuxenpoäng här, nej skoja. Drog mig sedan ut på min 8 km pw som till mestadels faktiskt blev en springtur, efter det körde jag också resten utav dagens träning (som ni hittar här nedan). Kom in helt röd i ansiktet och svettig, fixade iordning mellis så att jag fick i mig det jag förbrännt och fick ny energi. Runt 17.00 tittade jag till tvätten igen, fixade sedan iordning en tonfisksallad och när mamma kom hem åkte vi för att ta ett kvällsdopp med Jögge och Jacob. Lugn men ändå härlig dag, känner mig glad och mår sjukt bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback