- Jag är ung, dock lever jag som en kung.

Precis kommit hem efter en pw/springtur på 9km - 1 Timma och 6 minuter. Är inte helnöjd för jag vet att jag skulle orkat mer, men nej, min mage vill inte sammarbeta med mig idag, gjorde ont när jag var ute och när jag kommer hem så känns det bra igen, men skitsamma, 9km är också bra. 
När jag var i Stockholm förövrigt så köpte mamma två par strumpor till mig, nikestrumpor som andas mer än "Vanliga" och herregud vad skönt det var att träna i dom, allt gick mycket fortare än vanligt, jag både sprang och gick fortare än vanligt. Så denna runda var både bra och dålig.
 


» Sofia

Hejhej! :-)

Jag har en dagens blogg tävling på min blogg nu, så gå gärna in o var med om du har lust! :-)

Jätte fin blogg du har förresten! :-D

2013-08-11 // 21:44:09
» elinn

Nu är vinnaren av veckans blogg utsett!
Kika in och se om det blev du som vann annars får du gärna vara med på nytt! :)
Kram

2013-08-11 // 22:30:59
» Fanny

Otroligt fin och bra blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar efter dig. Ha en fortsatt bra dag!

2013-08-11 // 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback