- Ångrar inte en ända minut.

Har haft så otroligt roligt under dessa två dygn, alltså helt seriöst trodde jag verkligen inte att det skulle vara så kul. Alla var så positiva och glada, nästintill hela tiden.Har lärt känna så sjukt mycket nytt folk, otroligt snäll och underbara, ångrar verkligen inte en ända minut. 
Sen var det ju detta, kom hem runt 3.15 inatt, har sovit ca en timme,då mitt ben värkte så otroligt mycket, men ovanligt nog är jag hyfsat men har valt att inte anstänga mig alls idag utan har bäddat ner mig i sängen med te och film, hoppas att ni har haft det lika bra som jag!
Förresten, visst är färgen på tröjan sjukt snygg? älskar den.
 


Här är det mys och friidrott VM :)

2013-08-18 // 15:38:48
» JOY

Hej nu har jag avslutat veckans blogg så gå in och kolla om du vann!

Annars delta i nästa omgång!
http://joys.webblogg.se/2013/august/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Ha en riktigt bra dag annars! Kram & du har verkligen en jätte fin blogg :)

2013-08-18 // 15:50:41

Var gärna med och tävla om veckans Blogg och vinn en länk i en vecka!! http://hannahmeh.se/tavla-om-veckans-blogg/

2013-08-18 // 23:13:05

Ser härligt ut :)

2013-08-19 // 08:40:21

jätte fin blogg

delta gärna i veckan unicron!! :)

2013-08-20 // 21:50:08

Hej du, kolla gärna in min blogg också, har typ precis börjat blogga igen så skulle vara lite kul om du läste. Kram! :)

2013-08-26 // 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback