- 30 dagar, dag 12

30 dagar - dag 12, En blogg jag nyligen börjat läsa
 
Nyligen och Nyligen, för några veckor sedan klickade jag mig in på Elins blogg och jag fastnade direkt, inläggen var inte långa men hon fick till det och hann berätta massa i ett inlägg på ett roligt och bra sätt, många och fina bilder finns det också.
Elin bloggar om sin vardag mot ett friskt liv från anorexia. Jag har mailat lite med henne också och Elin verkar som en otroligt fin och bra tjej. Klicka er in på hennes blogg, jag tror att ni också kommer att fastna! 
Klicka på bilder eller här: http://wahhlgren.blogg.se/
Jag har också nyligen börjat läsa Emma Barremyrs blogg, hon är personlig tränare. I bloggen skriver hon om tärning, tips på olika övningar och otroliga recept, älskar de jag har testat ifrån hennes blogg. kika in, ni hittar bloggen genom att klicka på bilden eller här: http://www.ptbyemma.se/



Fina bloggar.

2013-08-16 // 13:03:21
» emma

Hej roligt att du ville vara med men glöm inte att dela tävlingen på din blogg och sen så skickar du länken till mig. Sen så följer du mig på bloglovin och anger nummer
ha en bra dag
Emma

2013-08-16 // 14:59:58
» emma

Hej. Just nu så har jag en liten tävling där vinnaren kommer att synas på min blogg en vecka. Vill du vara med så klicka på länken
http://fames.se/mylife13/veckans-blogg-2/

ha en underbar fredag.
Emma

2013-08-16 // 15:00:09
» ELIN

Men åh, tack snälla! Vad gullig du är! :D Din blogg är också riktigt bra ska du veta gumman!

2013-08-16 // 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback