- Taggar match!

Ligger i sängen där jag landade efter att ha ätit frukost. Match mot Katrineholm idag, jag tror det va mot dom iallafall. Men 20 över 11 tar jag och mina syskon bussen till sporthallen där jag ska spela, vi var så några i lagen som kunde vara med så vi har "lånat" några 99:or och 00:or, Silvija min syster skulle varit med men hon har varit sjuk, men hennes kompisar ska vara med, så det blir spännande!
Senare i dag avslutar jag veckans blogg, ni får gärna vara med igen efter det! Ska börja plocka fram saker jag ska ha med mig nu, see yaaa!

~ min bästa på bild!



» Wilma

Hej, din blogg är helt awesome!<3 Kommentera gärna på min blogg ;) Du förrästen hur gör du så att det snöar?

2012-12-01 // 11:29:52

JULKALENDER! Öppna lucka nummer 1 och ha chansen att vinna en fotobok med dina egna bilder. Det kan du ju inte missa! Det ända du behöver göra är att kommentera.

Vår blogg: www.kompakt.blogg.se

Lucka 1, snabblänk: http://kompakt.blogg.se/2012/december/lucka-1.html#

2012-12-01 // 11:56:54
» IDA

Min julkalender har dragit igång och i första luckan kan du vinna en valfri jumpsuit eller hoodie! :D Hoppas du vill vara med:
http://adaras.se/2012/december/lucka-1-vinn-valfri-onepiecehoodie-fran-chilla-wear.html#comment
Puss!

2012-12-01 // 15:03:17
» Homs

Sv: Yes ska kolla, fin blogg! :D kram

2012-12-01 // 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback