- Innebandy, 3-1, booom!

Matche idag gick prima, alltså verkligen, det gick sjukt bra. Jag gjorde mitt första mål, och köttade på som bara den. Matchen slutade 3-1 till oss! 
Dock så fick jag en hård boll på läppen precis efter första perioden så får väl se vad som händer, svider fortfarande lite. Sen i sista, alltså tredje perioden så skulle jag ta bollen ifrån en tjej i det andra laget då typ hoppade hon på min rygg eller vad man ska säga, så jag trillade och slog i båda knäna, fysatan vad ont jag har nu, hehe. Sen sprang hon typ på mina ben för att hon skulle få bollen innan jag han resa mig eller något, men det gick bra, ingen större skada alltså!
 
 
- Världens bästa lag, love u!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback